maandag 16 juli 2012

My-Home-Inspiration-Monday

 Vandaag is een hoekje van m'n huis m'n inspiratiebron

 Wit, naturel, nostalgisch, shabby 

Ik heb gebruikt gemaakt van de tags and buttons stans en classic scissor stans van Marianne Design, de stempels zijn van Eline, Tea Time, het randje met de schaartjes links op de kaart is masking tape van Vintage

Het papier is van Maja Design, bewerkt met distress inkt Vintage Photo, verder een taartkleedje, rozenlint, parels, kant en juteband erbij

(Alles verkrijgbaar bij 't Scrap-Ateljeetje)


Dit is het stijltje waar ik zo van hou!


Be Happy, Be Creative!


P.s. nieuwsgierig wat er binnen gaat komen deze week? Neem dan eens een kijkje in m'n webwinkeltje, vind het zelf helemaal geweldig!


Lieve groetjes Elly 

6 opmerkingen:

Nadine zei

Gave nieuwe spulletjes! En je kaartje is ook errug leuk weer, die masking tape is echt super!

Maia zei

Ooooo, wat een schitterend kaartje Elly!
Zoiets kun jij alleen maar maken hoor zo mooi in 1 stijl en heerlijk veel te zien!
Fijne week
Lieve groet Maia

Unknown zei

Wauw, wat is dit een prachtige kaart Elly.
Ik raak er niet op uitgekeken.
Ik voel al iets opborrelen hoor, ik ga eens aan de slag in deze stijl met de mooie nieuwe stempels die ik bij je kocht ;)
Dankjewel voor de inspiratie,
liefs, Sonja

Willy's creations zei

Ziet er super mooi uit...helemaal mijn smaak.

Groetjes,Willy

Pierelantijntjes zei

Echt schitterend Elly!
Wat een leuke stanzen ook, zo in combinatie met die eline stempel.
Fijne dag verder
liefs Ester

Unknown zei

Bééld- en bééldschoon Elly! Alles is werkelijk prachtig op elkaar afgestemd in schitterende vintagekleuren, erg mooi met die stanzen, super!!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com