dinsdag 18 december 2012

Give Away!!!


De trekkingsdatum van de give away van 't Scrap-Ateljeetje wordt eventjes uitgesteld met een weekje of 2 want... de prijs zal 1 van de nieuwste stansen van Marianne Design worden!!! En deze zijn nu (helaas! Kan niet wachten!)  nog niet binnen. Dus het kan nog, geef je op voor de nieuwsbrief van 't Scrap-Ateljeetje en wie weet wordt jij de gelukkige!

Wat hopelijk wel deze week nog gaat binnenkomen (anders wordt het pas na oud en nieuw, snik!):







Tja... ben nou eenmaal Tilda-fan en kon dus ook de stofjes niet laten liggen... Zie al diverse projektjes opdoemen....
Er komt steeds meer in m'n ateljeetje, nieuwsgierig??? Kijk dan eens onder het kopje "nieuw binnen"! En benieuwd naar wat er nog gaat komen? Klik dan hier!

Enne... zoeken jullie nog een superleuke uitdaging? Het lift-challenge blog heeft weer een heel inspirerend voorbeeld voor jullie om na te maken, met prachtige uitwerkingen van het design team. 3x Raden wie de sponsor deze keer is...  Succes!


Liefs Elly


7 opmerkingen:

Annemiek zei

Ziet er allemaal weer geweldig uit !
Prachtig hoor , die Tildaspullen .
Ben benieuwd wat voor mooie projecten je ermee gaat bedenken !!!

Irene zei

Enige nieuwe spulletjes, ook ik ben heel benieuwd naar de creaties die gaan komen!
Enig blog heb je dus ik ben snel volger geworden!

xx Irene

Cornelie zei

Mooie spulletjes heb je weer allemaal!! Leuk dat je nog even reclame maakt!!
Nou doegie!!

Henriƫtte zei

Hier nog een groot Tilda fan.
Wat een prachtige stofjes en papierblocs. Je maakt me wel heel erg nieuwsgierig naar wat je ermee gaat maken, succes.

Groetjes Henriette.

wil15 zei

Beste Elly wat een leuk blog met heel veel mooie creaties. Genieten! Ik heb me gelijk maar even aangemeld voor je nieuwsbrief. Is je winkel ook op zaterdag (as) open? Als het lukt kom ik even met mijn vriendinnen aan. Ik hoop dat het lukt want ik ben weg van je Tilda spullen!Hartelijke groet Wilma

Unknown zei

Hallo Wil! Ik kon geen emailadres van je vinden dus hoop ik dat je het hier nog leest! Ik ben a.s. zaterdag open. Ik zit met smart op de Tilda spulletjs te wachten. Hou m'n webwinkel maar in de gaten, daar kun je zien of het binnen is gekomen. De groothandel heeft belooft het op tijd te leveren voor kerst, maar of dat ook gaat lukken??? Ik hoop het! Zou het superleuk vinden als jullie langs zouden komen! Groetjes Elly

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Met mij laatste krachten wens ik jou en je prachtige familie en geweldige Kest toe!!
Heel veel liefs, Jen...
Zo gauw ik kan kijk ik weer!
xxx