zondag 31 maart 2013

Vintage Easter Eggs

Vrolijk Pasen allemaal! Het zonnetje doet zijn best, het ziet er gelijk een stuk gezelliger uit!

Van de week deze eieren gemaakt, ik had ze in 2 maten in m'n winkeltje, maar nadat ik ze zo had neergezet, verkocht ik ze allemaal, op eentje na! Het is dan ook een heel makkelijk snel-klaar-projektje, categorie kind-kan-de-was-doen

Ik schilderde de eieren eerst wit met *deze* verf, droogt lekker vlug

Daarna beplakte ik ze met *deze* servetjes en *deze* lijm

Knipte plaatjes uit *dit* superschattige vel van Pion design

Knoopte er paashaasjes aan (totaal vergeten in de webwinkel te zetten, niet zo slim!), een grote aan het grote ei, en, je raadt het al, een kleintje aan het kleine ei

Beetje mos en eitjes er in et voilá!



En zoals jullie misschien op FB al lazen, het nieuwe boek van Eline, *Eline's Buitenhuis*, ligt inmiddels in m'n winkeltje, samen met alle bijbehorende stempels, papierblokken, lintjes en stansen! Ik kan jullie zeggen: het is allemaal geweldig!!!

Nog een fijn weekend!

P.s. kijk eens wat ik net zag, Diana is trouwe klant in m'n winkeltje en heeft de eieren ook gemaakt en heeft ze toevallig ook vandaag gepost, kijk maar eens *hier*!

Lieve groetjes,
Elly

5 opmerkingen:

Unknown zei

Die zijn écht heel erg leuk, een ideetje om te onthouden voor volgend jaar :)
Ik ga ook eens een kijkje bij Diana nemen.
Ik wens jullie heel mooie paasdagen toe, liefs, Sonja

Miranda V zei

Jeetje, wat is dat nou weer voor een geinig projectje! Super leuk, zo een opgeleukt ei! Met de inhoud, het touwtje en het bedeltje is het een super leuke decoratie in huis.

sharon's shabby creations zei

Wat een te gekke eieren zeg!!! Heb ik nog nooit zo schattig gezien!!!! Echt heel erg mooi!!

Fijne paasdagen!!

Veel liefs sharon

Scraptastische hobby zei

Geweldig Elly, I love it!
Paas groetjes van Gerie

Unknown zei

Fantastisch mooie paaseieren Elly, prachtig 3-d-effect. Geen wonder dat ze zo weg waren, want het zijn echte blikvangers!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl