vrijdag 2 augustus 2013

Eline's Summer Owls: Just a Few Sunny Cards!

Omdat het aldoor zulk heerlijk zomerweer is: 2 supervrolijke kaartjes! Ik heb ze gemaakt in opdracht van Marianne Design voor de Inspiratiefolder van groothandel Kippers

Because it's such lovely weather lately: 2 happy cards! I made them for the Inspiration leaflet of Kippers, a wholesale company by order of Marianne Design

Je vindt al het papier *hier*

De stempel hoort bij de banner-stans en is een Collectable van Marianne Design, de leuke bandjes zijn van Eline's Buitenhuis

Hier het papier in combinatie gebruikt met ribbelkarton, wat zo net het idee van het strand geeft. Vind dat uiltje met z'n snorkeltje zóóó schattig!

Pffttt... zou zelf ook best een duik willen nemen!

Phewww... would love to take a dive myself!

En hier staan ze dan!

And here they are!


Rustig aan allemaal, relax en geniet van de tropische temperaturen!

Take it easy, relax and enjoy the tropical weather!

Oh, er is trouwens, ondanks de vakantie, best weer veel nieuws binnen gekomen bij 't Scrap-Ateljeetje, kijk maar eens *hier*

Natuurlijk nu al te bestellen via de webwinkel, of vanaf dinsdag weer gewoon weer te verkrijgen aan de Molenvaart!

Hugs,
Elly

11 opmerkingen:

Anneke zei

Je hebt gelijk. Deze kaarten passen bij de temperaturen die wij nu hebben. Ik vindt ze kleurrijk en vrolijk. Erg leuk.
Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Miranda V zei

Wat een leuke, vrolijke kaarten. Ik ben dol op de uiltjes, maar heb er tot nu toe nog weinig mee gedaan. Ik heb het Folklore papier er bij gekocht, maar eigenlijk zijn dat mijn kleurtjes niet helemaal. Dus dan gaat het allemaal net even wat moeizamer, haha. Vind jouw kaarten een hele leuke inspiratie. Ik moest grinniken om het uiltje in de golven! :) Het vliegertouwtje is ook top!

Sanne zei

Elly, wat een vrolijke kaartjes zijn dit! Te gek! Dit papier is hier al op. Vond het ook leuk in combinatie met de uiltjes. Leuk om je eigen werk in een folder te zien!

Liefs Sanne

Scraptastische hobby zei

Hoi Vakantieganger! Zomertje hè! dat is genieten!! Je kaartjes zijn hardstikke leuk en mooi dat bakerstwine aan de vlieger en in combi met ribbel karton wordt het een lief stoer kaartje. See you soon....
Liefs van Gerie

Unknown zei

Ze zijn superleuk, je uilenkaarten Elly! Lekker vrolijk papier, mooi gecombineerd met dat ribbelkarton. Helemaal goed! Groetjes, Ira

Ira’s Crea Corner

Sylvia zei

leuke vrolijke kaarten.

Groetjes Sylvia

Cornelie zei

Wat een toffe kaartjes heb je gemaakt met deze uiltjes, heel erg leuk en lekker vrolijk!

Martine zei

Super leuke kaartjes!
Heel vrolijk zo met die kleurtjes.
Helemaal schattig is dat uiltje in de golven.

Groetjes Martine

Chantal zei

Wauw wat een toppertje is het weer zeg! Ik ben er weg van! Lieve groetjes, Chantal

Nadine zei

Hoewel ik die uiltjes inmiddels wel een beetje gezien heb, vind ik je kaartjes erg leuk! Gezellige boel en toegegeven: de snorkelvariant is origineel en super schattig!

Natalie zei

Ik vind ze zó leuk! De uiltjes blijven leuk... Ik heb dat papier ook nog liggen bedenk ik me nu, moet er toch maar eens mee aan de slag!