maandag 7 april 2014

Super Cute, Super Simple!

Deze *Paas-stempels* van Noor! Design lagen me al een tijdje toe te lachen, maar ja, een inkleurder ben ik niet! Dus gewoon maar gaan stempelen, en weet je, ik vind ze ze zo eigenlijk ook hardstikke leuk en zóóó easy peasy!


Een *vel* van Pion Design, *ribbelkarton*, *wit cardstock*, *kraft* en voilá, de basis voor het kaartje is zo gemaakt


De stempels zijn gemaakt met distress inkt Walnut Stain, ik wilde ze niet al te scherp hebben, het mocht wel een beetje shabby

De *label-stansjes* zijn van Nellie Snellen, superleuk en heel betaalbaar!

Hippity Hoppity!

Tja, en als je dan toch bezig bent...


Even een paar hangertjes erbij gemaakt! De *eieren* zijn van MDF, weer een paar labeltjes gestanst en gestempeld en het eindresultaat opgehangen met prachtig linnenkleurig *kant*


Happy Easter!

Stiekum vind ik Pasen bijna nog leuker dan Kerst! Ben ik ook gek op, maar dat gevoel dat bij Pasen hoort... de langere dagen, alles dat weer begint te groeien en bloeien... heerlijk! Je hebt echt het gevoel of je energie weer toe begint te nemen!

Alhoewel... April doet wat hij wil, de regen komt hier nu met bakken uit de lucht! Nou ja, weert het niet op 't je hooi dan weert 't wel op je gras! Oftewel, het is altijd ergens goed voor!

Elly

9 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een geweldige stempels, vooral dat konijn is te gek! Hartstikke leuk allemaal.
Groetjes, Mariken

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hartstikke mooi.
Groetjes Miranda

Miranda V zei

Ik heb niet zoveel met Pasen, maar jouw creaties vind ik wel leuk! Super leuk resultaat zo in het bruin op papier. Het kleurt fijn allemaal samen. Je eitjes vind ik nóg leuker!

Annemiek zei

Heel mooi in allle eenvoud !
Heeft echt ook niet meer nodig .....

Groetjes Annemiek

Scraptastische hobby zei

Hé snelle Jelle dit is wel heel easy, hihi. Maar een groots effect hoor , het knijntje en kippie zijn gaaf!! en het staat gezellig!!
En ja de enorme bui is goed voor het gras en het tuintje....als het maar niet te lang duurt dan. Het mooie weer beviel me wel!!
lieve groetjes van Gerie

Ellen zei

Die stempels zijn zeker leuk! Dat konijn, echt geweldig!
Fijne dag, Ellen

doris zei

Stempel, Karten und Ostereier sind wunderschön.
Gut gemacht ...!!

Ganz liebe Grüße,
Doris

jolanda zei

mooie creaties

Nadine zei

Ik vind ze heel tof!