woensdag 3 december 2014

Sint-Kado-Tasje

Voor Kimya dit leuke en superhandige tasje opgepimpt!

Uiteraard helemaal in Sint-sferen, want aan dit heerlijke feest ga ik niet voorbij, ondanks dat er geen gelovertjes meer zijn in onze familie

Voor alle gebruikte materialen kun je een kijkje nemen op het Kimya-Blog (en vergeet dan niet ook even een postje terug te lezen, er is weer een onwijs leuke wedstrijd aan de gang!)

In deze stijl had ik ook al een kadozakje gemaakt, dit was de (gratis) Make&Take tijdens het speciale Heerlijk Avondje bij 't Scrap-Ateljeetje afgelopen dinsdag 25 November

Zo vormt het samen een leuk setje voor pakjesavond

Gebruikte materialen:
Noor! Design - stempels & vlaggenlijnstans / labels / Pink Paislee - Merry and Bright / jute / doilies / loonzakje / kraft tasje

Fijne dag, en... nog maar 2 nachtjes slapen!

Liefs,
Elly

1 opmerking:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je van de stempels gemaakt.

Ik heb net mijn gewonnen pakketje binnen gekregen. Erg bedankt hiervoor. Ik ben er erg blij mee.

Groetjes, Astrid.
http://creaastrid.blogspot.nl/