dinsdag 10 februari 2015

NDO: Lieve Babykaartjes

Ook dit "Spring"-blokje van Noor! is heerlijk om mee te werken, dat zullen jullie deze week wel zien! Ik maakte o.a. deze lieve, bijna serene babykaartjes, samen met de plaatjes van het blokje "Everyday Paper & Pictures" (NOD=Noor! Design Demo-Ochtend)


De foto's zijn zo ontzettend mooi, dat ik het gewoon zonde vond om meer op de kaart te doen, dat zou alleen maar afleiden


Slechts een lief kantje een een schattig bedeltje vond ik genoeg, en uiteraard nog een mooie tekst op de banner


Koos ik voor het eerste kaartje de roze tinten uit het blokje, voor de 2e koos ik voor de groentinten, heel neutraal!


 Ook hier weer pure eenvoud...


Misschien geen kaartjes zoals jullie van mij gewend zijn, maar toch hou ik ervan!

Gebruikte materialen: 
Papier: Noor! Design *Spring* & *Everyday Paper & Pictures*
Stansen: Noor! Design *Banners*
Stempels: Noor! Design *Banner Text*
Kant: Prima Marketing *Frosted*
Bedeltjes: *Hobbelpaard* & *Ooievaar*

Tot de volgende keer! 

Liefs,
Elly

Geen opmerkingen: