zondag 15 maart 2015

NDO: Stempelen & Flakes Part 2

Dit vind ik dus zo leuk (nou ja, onder andere!) aan kaartjes maken: je kunt gewoon zoveel dingen uitproberen, qua kleur, qua techniekjes, de ene keer in lieve kleurtjes, de andere keer weer stoer vintage, voor de 2e N(oor) D(emo) O(chtend) heb ik deze kaartjes gemaakt in deze laatste categorie: stoer vintage

Uiteraard weer met het werkelijk prachtige papier Nirvana van Marion Smith Designs

De stempel heb ik hier gewoon gestempeld met Stazon...

... en de randen heb ik weer bewerkt met flakes

Hier heb ik de flakes en stempels weer anders gebruikt...

... eerst afdrukjes gemaakt met distress inkt, dat is even "zachter"(en onduidelijker) dan Stazon en daarna ben ik er nog eens dunnetjes met de goudkleurige flakes overheen gegaan, en dat geeft een beetje rommelig effect, de randen hebben ik gedaan met de chocolate-kleurige flakes

De tekst komt uit de nieuwe stempelset en heb ik in stukjes geknipt (de tekst dus, niet de stempelset, haha!), verder alleen nog een paar vlindertjes en een stukje twine met knoop, meer heeft het niet nodig! 


Fijne zondag allemaal! Gaat hier wel lukken: slinger en ballonnen hangen, de taart staat klaar, want wij vieren een feestje vandaag! Onze middelste is alweer 16 geworden! (en de slinger heeft moeders natuurlijk zelf gemaakt!):


Gebruikte materialen kaarten:
Papier: Marion Smith Designs *Nirvana*
Stempels: Noor! Design *Bloemen* & *There are no Little Dreams*
Die Cuts: Studio Light *Vlinders*
Flakes: Indigo Blu *Chariot of Fire* & *Chocolate* & *Overige Benodigdheden*
Masking Tape: Kaisercraft *Ruler*

Gebruikte materialen slinger:
MDF: Let's Get Bizzee *Vlaggenlijn*
Papier: October Afternoon *Daily Flash All Boy Double Dog Dare* & *Travel Girl Mix Tape*
Stansen: Nellie Snellen *Nest Rond* / MFT *Alphabeth High Rise Uppercase*


Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly





Geen opmerkingen: