donderdag 7 mei 2015

NDO: Nostalgische Kaartjes

Oeps... kan het bijna niet meer bijhouden! Dit zijn nog kaartjes van de 3e Noor! Demo-Ochtend, terwijl de 4e inmiddels ook alweer een weekje achter ons ligt!

Dit papierblokje leent zich natuurlijk perfect voor romantische kaartjes

 ... met kant, een mooie tekst, de prachtige uitgestanste rand...

... en (zelfgemaakte) roosjes erbij, dan heb je al gauw een lief kaartje!

Hier heb ik het bijpassende frame gebruikt, ook al zo'n mooie!

Deze brads van Studio Light zijn toch ook wel het kersje op de taart he!

Hier heb ik de hoek gebruikt die bij het frame hoort, wel even doormidden geknipt, zodat ik 'em uit kon "rekken"

Dit label is van Dutch Doobadoo, echt een basis-dingetje!

Ook weer een brad met kant en lint

En het nostalgische plaatje zit in een pocket, waar je eventueel ook een kadobonnetje of geld in kan doen

Gebruikte materialen:
Papier: Noor! Design *Pretty Floral*
Stansen: Noor! Design *Frame* & *Rand* & *Oprol-roosjes*
Brads: Studio Light *Shabby Chic nr.2*
Masks & Sjablonen: Dutch Doobadoo *Label*
Stempels: Noor! Design *So glad you're in my life*

Tot de volgende keer!

Liefs,
Elly


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Ze zijn prachtig met al deze materialen. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Superrrr!!!
groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Ja ik had deze serie al gezien in het echie...ze zijn prachtig!!! Ik kijk uit naar je volgende serie die heb ik niet gezien!! Fijne Moederdag en groetjes van Mij!