woensdag 17 juni 2015

Dutch Dares: Schets Dare #95

De schets van de Dutch Dares is weer fantastisch, ik denk dat iedereen er wel iets mee kan! Ik heb 'em een slag gedraaid. De foto's zijn van een workshop die Colette en ik gevolgd hebben bij Kay van Indigo Blu, lekker kliederen met de Flakes! Bij zo'n "heerlijke dag" hoort natuurlijk lekker vrolijk papier, deze lieve lijn *Lovebugs* is van Doodlebug

De titel is het nieuwe chipboard van Marianne Design dat ik zwart geschilderd heb

net als deze pijl, alle figuurtjes komen uit het bijpassende stickervel van Doodlebug

Dit kikkertje is zo'n schatje! Met foamtape heb ik 'em verhoogd

Ja, en op dit stelletje word je toch ook opslag verliefd?!?

Doen jullie ook weer gezellig mee???

En dit is dus de schets, laat maar eens zien wat jullie er van maken!!! Je kunt een link naar je lay out plaatsen op het blog van de Dutch Dares

Tot de volgende keer!

Liefs Elly

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heerlijk plaatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastisch zei

Ik doe niet gezellig mee Elly, maar heb wel
heeeeel gezellig en aandachtig zitten kijken!!
LG van Gerie

Miranda V zei

Wat een gezellig geheel! De kleurtjes en alle beestjes zijn super leuk!