vrijdag 6 januari 2017

January Daily - C.M.M.A.

Ergens op een zondag van het vorige jaar kreeg ik zomaar een ingeving: zou het niet leuk zijn om met een paar meiden elke maand samen te komen om de voorgaande maand te scrappen zodat je aan het eind van het jaar kunt zeggen: dit was mijn jaar!?! Dus even op FB gezet en binnen een paar uur had ik 16 gelijkgestemde dames die graag mee wilden doen! De Crop-Mijn-Maand-Avond was geboren! Hoe je het doet mag je helemaal zelf weten: P.L., Lay Outs, Mini Album... maakt allemaal niet uit! Ik heb gekozen voor een albumpje per maand

Dit kleine kalendertje komt uit de lijn Snow & Cocoa van Crate Paper, de cijfers zijn een stans van Marianne Design, verder gooi ik allerlei papierlijnen door elkaar

Mijn woord voor dit jaar is: Passie/Passion, deze quote is natuurlijk om m'n lijf geschreven!

Het lijkt me leuk om dit woord her en der op te laten duiken in m'n jaaroverzicht, tenslotte doe ik alles wat ik doe met passie, zonder passie lijkt me het leven maar saai en kleurloos!

De eerste dagen zitten er inmiddels in, niet aldoor met foto's, maar wel met een kleine journaling, ik hou de opzet lekker simpel en eenvoudig

Ik hoop aan het eind van het jaar 12 van dit soort albumpjes op een rij te hebben! Elke maand weer in een ander kleurthema!

Be Happy, Be Creative!
Elly

Geen opmerkingen: