maandag 16 oktober 2017

Belangrijk Nieuws!



Lieve allemaal!

Na heel lang wikken en wegen en met pijn in mijn hart heb ik toch besloten om de webwinkel voor onbepaalde tijd te sluiten! De webwinkel brengt zoveel extra werk met zich mee dat ik totaal niet toe kom aan mijn grootste passies en datgene waarom ik ooit mijn winkel ben begonnen: het maken van voorbeelden, het voorbereiden en geven van workshops en gewoon lekker tutten in de winkel! Ook ontbreekt de tijd compleet voor het uitproberen van allerlei interessante en nieuwe techniekjes die dit vak zo leuk en uitdagend maken. Verder wil ik graag tijd besteden aan het opzetten van gezellige evenementen en ook mijn blog wil ik weer nieuw leven inblazen. Zoals jullie merken kom ik waarschijnlijk nog tijd tekort, maar ik zal me vol energie en overgave storten op al deze leuke plannen!

Ik hoop binnenkort met een gaaf en gevarieerd workshop programma te komen, deze zal op de site verschijnen net als de evenementen die in de planning staan. Dus de site blijft on-line!
De stenen winkel blijft uiteraard geopend op de normale openingstijden!
Wil je graag op de hoogte blijven van alles wat er nieuw binnenkomt en wat er allemaal te gebeuren staat, volg 't Scrap-Ateljeetje dan op FaceBook 
Ik hoop dat jullie begrijpen waarom ik deze keuze gemaakt en heb en uiteraard hoop ik jullie te zien in de winkel! Ons assortiment blijft zoals jullie van ons gewend zijn trendy en up-to-date!



Be Happy, Be Creative!

Elly

1 opmerking:

Scraptastisch zei

Hoi Elly,
Wat een verhaal hier, maar ik vind het leuk om te lezen dat je, jouw creativiteit ook weer meer wilt benutten en er zitten niet meer uren in een dag hè!!! Naar jou toe komen is voor mij een uitstapje en een workshop volgen is ook altijd feest, dus je zie me vanzelf weer in je "stenen" winkeltje verschijnen! Wel heel fijn dat we via je blog op de hoogte blijven!!!
xx Gerie