zaterdag 24 februari 2018

Echo Park A Perfect Winter: 3 Cards


Dit papier van Echo Park is echt zooo superleuk! Vorige keer liet ik jullie er een lay out met PL pagina van zien, maar ik maakte er ook een paar kaartjes mee. Heel eenvoudig maar met de stempels van C.C. Designs toch very cute!


  Ook weer eens mijn Copics erbij gepakt, was ook al weer veel te lang geleden! En zo kom ik nooit aan mijn inkleur-uren! Want het blijft nog steeds oefenen hoor!


Maar deze stempeltjes hebben niet veel nodig, dus dat red ik zelfs!


 Werken met vierkantjes, blijft toch wel 1 van mijn favo lay outs voor een kaartje, lekker strak! En ik hou ervan als je papier mooi uitkomt, ben nou eenmaal een paper-addict!

En wat is het koud he meiden! Brrrr.... en ze voorspellen nog niet veel beters voor volgende week... ik wil zon...!!!

Fijn weekend!
Elly

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Het zonnetje schijnt toch heerlijk Elly, whaha ... mooi droog winterweer!
Maar ik snap je hoor, jij wil warmte en het zonnetje. Mooie serie kaartjes heb je gemaakt en als het wat warmer wordt komen we weer eens aan schuiven!
Fijn weekend hoor, Groetjes Gerie

Original handmade by Janneke zei

Hoi Elly,
Je prachtige winterkaartjes gemaakt met het papier van Echo Park!
Leuke kleurtjes die zich prima laten combineren.
Misschien moet je komende week voorjaarskaartjes gaan maken.... wie weet schiet de temperatuur dan weer omhoog!

Groetjes Jannek

Thamar, zei

hoi hoi
nou ik ben ook een EP fan de kleuren vind ik altijd top. Jou kaartjes zijn echt weer super gelukt.
hele fijne avond