maandag 2 april 2018

Happy Easter!


Afgelopen Inspiratie-Dag stond o.a. in het teken van Pasen, want zeg nou zelf, dat is toch een geweldig fris en vrolijk thema!?!
Heerlijke kleurtjes, superleuke stansjes en met een bijpassende stempel maak je het helemaal af. Het gebruikte papier is een mix van Paige Taylor en Dear Lizzy


Hier maakte ik gebruik van de Diamond-mal van Dutch Doobadoo, heel eenvoudig (als je eenmaal door hebt hoe je 'em moet vouwen) De stansjes van het haasje en paasmandje zijn van Marianne Design, het prachtige rondje met schulprandje is van Crealies


Het is even knippen maar dan heb je ook wel wat!


De vlindertjes komen uit een dessin vel, mandje wederom van Marianne Design


Oeps... blurry picture, sorry! Maar hopelijk toch nog duidelijk genoeg! Uit de kaart stante ik een ei-vorm (van Nellie Snellen), op de voorgrond in het gras gestempelde en uitgeknipte eitjes van Marianne Design


En het schattige lint is uiteraard ook te koop bij 't Scrap-Ateljeetje


Als laatste dit kaartje, met nu een grote cirkel uit de set van Crealies gebruikt, vind 'em echt zo ontzettend fijntjes met dat schulpje! Verder weer eitjes gestempeld en uitgeknipt, de takjes en het vogelhuisje zijn wederom van Marianne


Je ziet hier nog net een stukje van een rechte strook met schulprandje, deze sneed ik van de rechthoekige mal van Crealies (het zusje van de ronde set)

Ik wens iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer!

Elly

4 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi Elly
wat een super post heb je weer geplaatst . Ik hoop dat je fijne paasdagen hebt gehad.

groetjes Thamar

KIT Cbe zei

I like your website. No fluff, just helpful info. Great job

Bàn cầu một khối zei



Tuyệt! cám ơn tác giả và bài viết, mời ghé showroom mình sắm sửa thiết bị vệ sinh Caesar mới nha:
Caesar 2020 HOT

Lea Paige Matteo zei

Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}