donderdag 25 januari 2018

Crate Paper Main Squeeze: Lay Out & PL-Page


Oke, worst picture ever, maar voor mij toch heel dierbaar! Zo vaak komt het niet voor dat m'n mannetje en ik er zomaar even een paar daagjes tussenuit gaan! Ik was in luv met deze waanzinnig leuke lijn van Crate, dus nu kwam hij goed van pas! Ik gebruikte naast diverse papiertjes:


 Chipboard stickers (ben er gek op, geeft zo'n lekker structuurverschil op je pagina)


Uiteraard die cuts, can't live without them!


 Ook kwam er nog een oude liefde uit de kast: fussy cutting, lekker plaatjes knippen, is zo lekker ontspannend!


En ook gebruikte ik de cardstock stickers


Genoeg foto's, dus die gingen op de PL-pagina (en wat hebben we heerlijk gegeten!)


De gouden glitter Thickers passen weer perfect bij het glitter chipboard van de lay out


Op de lay out en op de kleine kaartjes maakte ikzelf een klein achtergrondje m.b.v. masks, inkt en stempels


En houten woordjes... loooove them!

Tot de volgende keer!

Groetjes Elly

Geen opmerkingen: