vrijdag 9 november 2012

Walking in the Forest With Maja Design

Met kerst in het vooruitzicht zou je bijna de herfst vergeten. We rennen met grote passen naar deze heerlijke en gezellige feestdagen. Maar het zou toch jammer zijn om dit prachtige jaargetijde over te slaan, met z'n warme kleuren, gure buien en het knus binnen zitten, genietend van de warmte. En welk papier leent zich nou beter voor een herfstkaartje dan de prachtige Walking in the Forest lijn van Maja Design!?! Dit papier maakt (bijna) vanzelf je kaartje...


Met een paar eenvoudige toevoegingen zoals dit mooie bedeltje van een blaadje, romantisch kant van Marianne Design...

... prachtige plaatjes op het die cut vel...

Bijpassend lint en het grappige buigbare touw...

Een stukje jute en een uiltje geknipt uit een dessinvel... 

Hier en daar piepen er wat schattige vogeltjes tussen het papier vandaan...

En ook de sierranden aan het papier zijn een echte aanwinst voor het maken van je kaartje

En deze supergave stans van Marianne Design is echt een toppertje! Stom, stom stom, ik had 'em per ongeluk verkeerd geprijsd in m'n winkeltje maar een zeer alerte klant (thanks Diana!) wees me op dit "foutje"! Maar hij staat nu voor de goede prijs hoor dames! En zoals jullie zien, hij is werkelijk prachtig!

Geniet van de heerlijke lange, knusse herfst-avonden! Prettig weekend!

Liefs,
Elly

13 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig kaartje is dit weer zeg! Ik ga namiddag ook aan de kaart hoor, mijn handen jeuken met al die mooie materialen uit je prachtige winkeltje; moet nog aan mijn kerstkaarten beginnen dus het wordt wel tijd ;)
Ik wens je alvast een fijn weekend toe, liefs, Sonja

Vera zei

Wowww Echt een beauty is het!!
Mooi kaartje met mooie papiertjes en bedeltjes en en en ...

Fijne herfst :)

liefs

vera

doris zei

Liebe Elly, deine Herbstkarte ist ein Gedicht und so wunderschön!

Ich wünsche dir und deiner Famielie ein zauberhaftes Wochenende.

Doris

Boukje zei

Die is mooi geworden, mooie natuurlijke sfeer!
Groetjes Boukje.

Sabine zei

Ik heb dat mooie papier ook en het is ook schitterend. Maar je kaartje is nog mooier. Heel erg gaaf gedaan. Liefs Sabine

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Je hebt gelijk! We racen zo door de herfst heen! Zit ook al weken met mijn hoofd in de lampionnen en in de Sinterklaas toestand!!!
Je kaart is prachtig! Echt een ode aan de herfst!
Liefs en eengoed weekend,
Jen.

Miranda V zei

De herfst is prachtig! Jammer dat het vaak gepaard gaat met regen. ;-) Ik vind dat je weer een kunstwerkje hebt gemaakt. Alle details zijn prachtig, maar het buigbare touw is wel héél leuk! Ik kende het nog niet. Fijn weekend!

Unknown zei

Wat een prachtig eerbetoon aan de herfst Elly! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Riet zei

Wat een prachtige kaart Elly.

Liefs Riet.

Helga Teunissen zei

ohhhh....kwijl,kwijl,kwijl....wat een mooi papier, maar beter nog; wat een supermooie kaart, je zou toch bijna van de herfst gaan houden :-)
Liefs,
Helga

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat prachtig Elly!! Ik heb je blog gevonden en kom zeker vaker kijken!
Lieve groetjes, Yvonne

Home sweet home zei

Gorgoeus and beautiful card with so much to see,many fab details.

Fab work:):)

Merethe

Henriëtte zei

Wat een beauty, zo mooi!
En die kleuren, geweldig!
Groetjes Henriette.