maandag 19 november 2012

What Have Cup Cakes To Do With A Winner And A Brocante Fair?


Nou ja... eigenlijk niets behalve dan dat ik het allemaal in één postje probeer te proppen! 
Well... actually nothing, besides I put it all in one post!

Dit albumpje is zóóó schattig en zóóó niet duur, daar moest natuurlijk wat meegedaan worden!
This little album is sóóó cute and sóóó not expensive, I had to do something with it!

Tja, en als er dan ook nog dit übercute papier binnen komt, dan ben ik dus verkocht!
And when this übercute paper arrives in the shop, well than I'm sold!

Bij een cup cake albumpje hoort natuurlijk ook het recept, keurig opgeborgen in een lief klein envelopje
Along with a cup cake album goes the recipe of course, neatly hidden in a sweet little pocket

De stans van Marianne Design kwam nu ook weer goed van pas, je kunt er allerelei soorten cake-jes mee maken
The Marianne Design die was very usefull this time too, so you can make all kinds of different cup cakes

De slagroom gaf ik een klein roze accentje met Distress ink Tattered Rose
For the whipped cream I used Distress Ink to give it a little pink touch

Verder doilies gebruikt, dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij!
Further on I used some doilies, that matches the theme, of course!

Met de parel pen maakt ik kleine dotjes
I used the pearl pen to make little dots


Labels zijn altijd super handig om te gebruiken, hier heb ik de foto's er opgeplakt en in een pocket gedaan
Tags are always very handy to use, here I added pics to them and put them in a pocket

Dit albumpje is ook als workshop te volgen in mijn ateljeetje!

And here the winners-part:

De winnares van het pakketje scrapspulletjes, dat ik deze maand verloot onder mijn nieuwsbrieflezers is geworden....(*tromgeroffel*):
Lilly Rosier! Lilly, gefeliciteerd met je prijs, het komt zo gauw mogelijk jouw kant op!


En dan nog even een aankondiging: a.s. zondag houdt Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes voor de derde keer haar   
zeer sfeervolle Brocante Fair! Je vindt hier: oude en nieuwe spulletjes van de winkel zelf, zusje Antoinette met brocante uit België, oude opgeknapte meubeltjes van Corella van Kuieren, zij verkoopt tevens allerlei kast-en deurknopjes, prachtige zelfgemaakte woonaccessoires van Colet en Monique, en heerlijke lieve zelfgemaakte zeepjes van mevr. van den Boogaard. Dan nog natuurlijk, lest best, zal ook ik m'n winkeltje open hebben en geef ik, in navolging van het grote succes tijdens de Bloembollen Fair, wederom een kleine gratis make & take. Maarrrr..... vol=vol!
Is er een leuker uitje te verzinnen op een herfstachtige zondagmiddag????? Voor ieder wat wils, en degenen die bekend zijn met de gastvrijheid van Ma-d'r-Liefjes weten dat het altijd gezelligheid troef is!

11 opmerkingen:

Marjan zei

Het is inderdaad een albumpje om op te vreten!
Vind je kerstman eronder trouwens ook erg gaaf, Elly!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk album! En mooi gemaakt! Net als je kerstman hieronder.. Super!
Lieve groetjes, Yvonne

Miranda V zei

Wat leuk dat het boekje de vorm van een cupcake heeft! Cupcakes zijn altijd goed... ;-) dus leuk dat ze overal tevoorschijn komen in het boekje. Grappig, ik heb de cupcake-malletjes ook, maar heb er nooit aan gedacht dat het gedeelte dat jij wit (met roze) maakte slagroom was haha! Ik gebruik hem als cake-je zelf. Zo een heerlijke toef slagroom er boven op maakt het natuurlijk tot een veel gezelligere en lekkerdere cupcake!

Home sweet home zei

Wow!!This album is so wonderful and I love all your details,lovely work:):)

Wish you a lovely week.

Merethe

doris zei

Liebe Elly, dieses kleine Album ist wunderschön und sieht sooooo richtig lecker aus!!

Groetjes
Doris

Berlinde zei

Een heel leuk mini-album Elly!
Lieve groetjes, Berlinde

Jolanda zei

Wat een leuke album . . .het ziet er zo gezellig uit!

Nadine zei

En of we dat weten! Je noemde het vanmiddag al het stamcafé en zo lijkt het inderdaad wel. Ik hoop dat ik zondag nog even de tijd heb om binnen te wippen... leuk boekje heb je trouwens gemaakt!

Maia zei

Echt schitterend je cupcake album, zoveel mooie details en leuke foto's!
Fijne week
Groetjes Maia

scrappy jen d zei

Dag lieve Elly,
Wat een heerlijk albumpje!!!
Echt om van te snoepen!
Leuke post heb je er weer van gemaakt!
Liefs en een knuffel, Jen.

Unknown zei

Sorry dat ik je niet meer heb kunnen bezoeken in de afgelopen tijd Elly, zat voor m'n werk in het buitenland. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt allemaal! Je bent goed bezig met al dat moois! Echt super om te zien allemaal weer! Groetjes, Ira