woensdag 11 december 2013

Kaisercraft - Gingerbread: Cute & Easy Christmas Mini Album

Vandaag heb ik voor jullie een klein, eenvoudig mini-album

Gebruikt: *mini-album* Joy! Crafts / papier en diecuts *Gingerbread* van Kaisercraft / *plakparels* / *strass-steentjes* / restjes lint / distress ink Walnut Stain / *Hoekpons*                                                               

Bladzijden 1&2: links een pocket gemaakt

Met daarin ruimte voor 1 of meerdere foto's 

Rechts gebruik gemaakt van de superleuke diecuts, op de sterretjes heb ik strass-steentjes geplakt

Bladzijden 3&4: de rand bovenaan deze bladzijde komt van het stickervel dat (gratis!) in het papierpakket zit, met als accentje plakparels in de sterretjes

Ook op deze bladzijden weer volop de diecuts gebruikt, ze zijn gewoon té leuk

De flap kan open en biedt zo ruimte aan 2 foto´s

Bladzijden 5&6: alweer de laatste 2 bladzijden van het albumpje

De kadootjes kregen als extra feestelijk accent een strass-steentje bij de strik

De rand met gingerbread-poppetjes komt wederom uit het stickervel, de hoeken van de foto´s en het cardstock zijn hier afgerond met de hoekpons 

Cute & Easy, ik zei het toch! Ook leuk om het kerstontbijt- en diner in vast te leggen, of hoe de kerstboom er dit jaar uit ziet, of hoe schattig de kindertjes er uitzien in hun nieuwe kerstoutfits, of.... nou ja verzin het maar!

Mini albums, just lóóóve them!

Lieve groetjes,
Elly



5 opmerkingen:

Mariken zei

Wat gaaf...echt supermooi! En wat een werk zeg!!
Fijne avond, groetjes Mariken.

Miranda V zei

Leuk zeg! Ik kan het gewoon niet, een album maken. Of ik wil het niet, doordat er teveel tijd in gaat zitten. Hoe leuk het resultaat ook is, of hoe cute and easy dit boekje ook zou zijn hihi. Gelukkig zijn er wel genoeg andere mensen die graag albumpjes maken, dus geniet ik daar maar gewoon van. ;-)

Ellen zei

Wat schattig! Ik vind het er helemaal niet klein en eenvoudig uit zien. Wat een klus.
Groetjes, Ellen

hokje zei

Wat een gezellig boekje is het geworden!

Fijne avond. X

Lucinde | Lucilight zei

Wat een kunstwerkje is dat geworden! Erg mooi om te zien.