maandag 9 december 2013

Sweet Christmas Cards with Tilda

Alhoewel ik voor m'n *December Daily* best veel papier nodig had, had ik toch nog genoeg over van het Tilda-blok *Sweet Christmas* om een paar kaartjes mee te maken

Bij dit kaartje gebruik gemaakt van: *ribbelkarton*, *kant*, *parelpen*, stans *sneeuwster* van Noor!, *belletjes*, *sneeuwtube*, *German Glitterpen*, randpons *doily* van Martha Stewart, *sneeuwpapier*

En zo fijn als dingen precies passen: deze fantastische *stempel* van Noor! past precies in dit label dat uit het blok van Tilda komt

Strik van seambinding (sorry, deze kleur staat nog niet in de webwinkel!) met daar de belletjes aangeknoopt

Voor deze ijsberen-kaart gebruikte ik: randpons *doily* van Martha Stewart, rozenlint (sorry staat ook nog niet in de webwinkel!), *bedeltje*, *strass-steentjes*, *sneeuwpasta* van Aleene, *stempel* van Noor! 

Hmmm... zal dit touw nog even vastzetten, ben ik in de haast vergeten, het bungelt nu zo!

 Lekker klodderen met sneeuwpasta, wat een leuk spul!

Nog een fijne avond allemaal en tot de volgende keer!

Lieve groetjes,
Elly

11 opmerkingen:

Mariken zei

Oeh...wat zijn ze superlief! Die kleuren en die leuke ijsbeer, erg tof!
Groetjes en fijne avond, Mariken.

wilma's warm wishes zei

Leuk, met die grote bloemen. Gekleurd met Distress inkt? Of zo gekocht ; dat kan ook natuurlijk...

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly,
Wat een energie heb je meid en jeminee wat weer een gave kaartjes!
En seam binding kun je ook zelf roze kleuren met Distress, maar kant en klaar is natuurlijk makkelijker!
Ik ga weer snel aan mijn kerstkaartjes, want ik ben er ook nog niet, hihi.
Lieve groetjes van Gerie

Christa zei

helemaal gaaf elly, prachtige kleurtjes allemaal xx christa

Anneke zei

Leuk gedaan. Ik zie dat jij ook gek op belletjes bent. Groetjes Anneke.

doris zei

Elly, beide Karten sind wunderschön!

xoxo doris

Ellen zei

Wat zijn je kaartjes mooi van kleur! Dat roze staat super bij het ribbelkarton, lekker stoer.
Groetjes, Ellen

Home sweet home zei

Wonderful Christmas cards:D

Merethe

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Cornelie zei

O, jij gaat ook gewoon maar door hè?! Knap hoor!
Je kaartjes zijn zo sweet, Wat een mooie kleuren zijn dat voor kerst. Erg leuk!

Henriette zei

Het is weer KEI - gaaf, wat mooi, liefs Henriette xxx .......PS....slaap je ook nog??