woensdag 8 april 2015

Project Life 6x8

Een tijdje terug heb ik deze workshop gegeven: Project Life in een album van October Afternoon, papier op tafel samen met een bak vol stempels en wat stansen en ga vooral gewoon beginnen!

Natuurlijk had ik dit album wel als voorbeeld liggen, maar ik vind het vooral heel belangrijk om de mensen zelf aan de gang te laten gaan, niet alles keurig voorzeggen, maar ga lekker spelen met je foto's en alle leuke spulletjes! En dit ging fantastisch, wat een heerlijke groepen heb ik gehad!

Mijn PL bladzijden (januari 2015 - weekendje weg):



  

  

  

  

En ik kan je zeggen: dit werkt echt verslavend, het is zóóó leuk om te doen! Nu ben ik inmiddels ook aan de PL XL en ook dat is echt supergaaf om te doen! De workshop die ik hier in ga geven is op zaterdag 18 april, meer info: *klik*

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij 't Scrap-Ateljeetje:
Album: October Afternoon *Daily Flash*
Papier: Authentique *Crush*
Div. stempels en stansen




2 opmerkingen:

doris zei

Elly, dein Album ist "perfekt" !!

Groetjes,
Doris

Ellen zei

Wat ziet dit er gaaf uit! Kan me voorstellen dat je verslaafd bent. Er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn, toch?!