dinsdag 19 juli 2016

DT Kippers: WeekPlanner

Toen ik de nieuwe set thinlits van Tim Holtz zag, Daily Words, wist ik eigenlijk gelijk al wat ik ermee wilde maken: een weekplanner, ideaal voor een druk gezin! Door de knijpertjes zijn de briefjes makkelijk er af te halen en te verwisselen

 Lieve hartjes om het net even een tikje extra's te geven

De dagen van de week stanste ik uit simpel wit cardstock

Het grote bord is van MDF, net als de kleine bordjes, allemaal met een schattig hartje eruit gezaagd (is al kant-en-klaar hoor, hoef je niet zelf te doen!), op de gaatjes van de kleine bordjes plakte ik een knoop van touw, net echt, maar eigenlijk dus wel een beetje nep!

De kaartjes die ik gebruikte zijn van papicolor (ook kant-en-klaar!), de grijze verf waar ik het bord mee schilderde is van Chalky Finish, 

Gebruikte materialen:
Wandbord met hartje: Kip.ref: 1996460
Labels met hartje: Kip.ref: 1996462
Krijtverf Chalky Finish: Kip.ref: 30536
Touw: Kip.ref: 11169

Stansset hartjes Marianne Design: Kip.ref: 4085
Stansset Dagen-van-de-Week Tim Holtz: Kip.ref: 661181
Memokaartjes: Kip.ref: 3358900
Kutrk met kleeflaag Marianne Design: Kip.ref: 10329
Kraftkarton Atbelle: Kip.ref: 774
Wit cardstock papicolor: Kip.ref: 250930

Uiteraard zijn alle artikelen ook verkrijgbaar bij 't Scrap-Ateljeetje!

Tot de volgende keer!

Lieve groetjes,
Elly

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

prachtig gemaakt ! heel erg geslaagd
grtjs, martina
x