zondag 29 september 2013

5 Oktober Wereld-Kaarten-Maak-Dag Bij 't Scrap-Ateljeetje


A.s. zaterdag is het Wereld-Kaarten-Maak-Dag en 't Scrap-Ateljeetje laat deze dag natuurlijk niet zomaar voorbij gaan! Daarom organiseren wij een dag met kaarten in de hoofdrol. We gaan deze dag 5 à 6 kaarten maken in verschillende stijlen en voor diverse doeleinden. Op deze dag hebben we ook een gastdocente (waar ik bijzonder bij mee ben!), bij vele kaartenmaaksters bekend om haar strakke, supergave stijl: Nadine de Keijzer-Okkerse van het blog Because it's Fun to Create

Kosten deze dag: 20,-- incl eenvoudige lunch

Tijd: 10.00 - 16.30

Opgeven: ellyvantrappen@yahoo.com of in de winkel

Fijne zondag allemaal!!!

Lieve groetjes,
Elly

6 opmerkingen:

Nadine zei

Het staat erop! Ga ik meteen even een beetje kopiëren voor mijn blog en facebook! Zin in!

Scraptastische hobby zei

Hoi Ellie,
Wat een gaaf idee voor a.s zaterdag! En wat super dat je hulp krijg die dag van Nadine, zelf kan ik op 5 okt.niet...jammer....wel veel plezier deze dag!!
Maar ik zag dat je een tweede ronde doe met je workshop mini album met kraft zakjes en wil daar heel erg graag aan mee doen!! Ik heb me via de mail op gegeven en hoor van je! Fijne zondag en Lieve groetjes van Gerie

Cornelie zei

Ja super natuurlijk, en ik zei bij Nadine al; Nu pas?! Want wie wil er nou niet bij Nadine aanschuiven. Zo mooi wat ze maakt!! En zulke leuke originele ideeën! Heel jammer dat ik moet werken die dag,want het wordt zeker een succes! Veel plezier!

Jacqueline DH zei

Wat jammer dat jullie te ver weg zijn maar gelukkig haa ik van jullie blog ook inspiratie!!!

groetjes
Jacqueline

Miranda V zei

Klinkt erg leuk! En met Nadine als gastdocente, gaan er vast vele mooie kaarten komen. Veel plezier alvast!

Henk Kuiters zei

Geachte lezer.
Hierbij willen wij graag Hobbytrading.nl onder uw aandacht brengen. Hobbytrading.nl is er speciaal voor u als hobbyist. Het is een volkomen gratis advertentie platform speciaal voor de verkoop of aankoop van zelfgemaakte spullen. Zakelijke advertenties worden door ons niet toegelaten.
Er zijn natuurlijk meer mogelijkheden om zelfgemaakte spullen te kopen of verkopen maar op deze websites verdwijnen uw vragen of aanbiedingen tussen de massa overige advertenties die niets met hobbyisme te maken hebben.
Mogelijk is Hobbytading.nl iets voor u. Kijk gerust eens op de website rond en u bent van harte welkom als nieuwe adverteerder.
Hobbytrading.nl is en blijft gratis voor hobbyisten.
Met vriendelijke groet
Henk en Dennis Kuiters, bedenkers van Hobbytrading.nl