woensdag 4 september 2013

Tilda - The Seaside Life: A Few Cards

Nog één keertje hoor, het prachtige papier van Tilda, the Seaside Life, zoals jullie kunnen zien is het zeer veelzijdig:

Hier een charmant kaartje voor een jarige dame

Vlindertjes van Maja Design, kant en twine

Een gezellig kaartje om je beste vriendin even gedag te zeggen

Alfabetstans van Joy, maritieme stempel van Eline, hetzelfde twine en kant als de vorige kaart, groen kant

Zomaar een kaartje voor de echte strand- en zeeliefhebber, of voor iemand die gek is op blauw

Naast hetzelfde kant van voorgaande kaartjes ook blauw kant gebruikt

De achterkanten eveneens van een mooi papiertje voorzien, dat maakt het kaartje toch wel helemaal af!

Nog een fijne avond allemaal!

Lieve groetjes.
Elly


8 opmerkingen:

Annemiek zei

Ze zijn weer prachtig !

Anneke zei

Deze zijn weer mooi Elly. Ook hoe jij ze op de foto hebt gezet.Groetjes, Anneke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Elly,wat een mooie kaarten,alles klopt van voor tot achter. Ik heb ook nog even je laatste posten terug zitten lezen,genieten dit...lieve groetjes Miranda

doris zei

Die Karten sind wunderschön Elly!!

Groetjes
Doris

Maia zei

Prachtige kaartjes met dat Eline papier Elly!
Heerlijk deze vintage stijl!
De vlaggenlijn vind ik ook mooi!
Fijne zomerdagen!
Lieve groet Maia

Cindy at her Country Home zei

Heerlijk hoor zo'n nazomer "zee" moment, doet me weer heerlijk mijmeren naar de afgelopen vakantie! Maar een wandelingetje aan de zee met Elly lijkt me ook héél leuk. Wat een prachtige kaarten heb je toch weer gemaakt zo te zien en te lezen met al die gezellige verhaaltjes erbij. En wat zie je er goed uit (knipoog)gelukkig bestaan er foto's zoals in je voorgaande post hahaha. Hartendiefje ik mis je maar voor altijd bewaar ik je in mijn hart. Ben al lekker aan de gang met jouw hartjes, veel liefs van Cin xxxx

Ingrid Reyners zei

Dat ziet er gewoon weer mooi uit Elly, kan ook niet anders met deze super papier lijn van Tilda. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Trijntje zei

Hoi Elly. Wat leuke kaarten uit die prachtige papierblokken heb je gemaakt. Groeten Trijntje