maandag 2 september 2013

Kaisercraft Tea Party: Sweet Cards (and Pics of the Demo & ZomerDromen-fair!)


Wat een heerlijk, druk en enerverend weekend heb ik achter de rug! Maar daarover zo meteen meer, eerst even een paar kaartjes (op dringend verzoek van Marijke!), gemaakt met het fantastische, vrolijke papier Tea Party van Kaisercraft

De bloemen zijn geknipt uit *dit* vel, voor de cirkel gebruikte ik *deze* mal van Nellie Snellen, verder een kantje vastgezet met nietjes, het strookje komt uit het dessinpapier, verder afgewerkt met een stikrandje, getekend met zwarte gelpen 

Ook deze kaart is eenvoudig van opzet, de vlaggetjes knipte ik uit *dit* vel, de cupcake uit *deze*, de lijnen van het toefje op het cake-je bewerkte ik met German Glitter


"Life is Sweet"



"Hieperdepiep Hoera" 



Demodag Noor! Design & Let's Get Bizzee:

Afgelopen zaterdag was het dan zover, Tiets, bij velen bekend om haar prachtige, romantische kaarten, kwam een demo geven met alle nieuwe winter- en kerstmallen van Noor! Design, in combinatie met de mdf produkten van Let's get Bizzee 

Kijk eens wat ontzettend veel mooie projekten ze heeft gemaakt, het was echt geweldig!

De hele dag was het gezellig druk in 't Ateljeetje, we kunnen terugkijken op een bijzonder geslaagde dag! Volgend jaar weer Tiets?!?!


ZomerDromen-Fair:

En alsof het weekend nog niet druk genoeg was, stond ik met 't Scrap-Ateljeetje ook nog eens op ZomerDromen in het Timorpark in Den Helder, wat een geweldig evenement! Zo sfeervol opgezet en zo gezellig, ik heb genoten!

Kleine sfeerimpressie van m'n kraam:




Ik had er nog nooit eerder gestaan en had dus geen idee wat ik verwachten kon, maar dat het zo druk zou zijn kon ik in m'n stoutste dromen niet bedenken! Kortom, ook deze dag was zeer geslaagd!

Natuurlijk gaan ook de gewone werkzaamheden door, dus vanavond heb ik de webwinkel weer aangevuld, je kunt alles *hier* vinden!

Lieve groetjes,
Elly


9 opmerkingen:

Noriko zei

Je kaartjes zien er zeker lekker vrolijk uit Elly.
Lekker fleurig papier.
Ik kom zeker een keertje bij je kijken.
Anna Paulowna is goed te doen vanuit Oostzaan.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Cornelie zei

Druk druk druk! Je kraam zag er dan ook weer aantrekkelijk uit, leuk! Wij (Nadine en ik) stonden zelf, maar dat wist je al ;-)
Je kaarten zijn weer toffe vrolijke voorbeelden!
O, en wat ik wou zeggen, wat een leuke prijs voor de liftchallenge, top!

Scraptastische hobby zei

Hoi, hoi Ellie,
Ik heb je weer in de steek moeten laten door prive drukte, maar alles ziet er heel gezellig uit en wat super fijn dat het allemaal zo leuk was, maar dat kan ook niet anders met zo'n gaaf winkeltje wat je hebt! Je kaartjes zijn weer heel mooi en in september zie je me wel weer een keertje verschijnen hoor!

Liesbeth zei

Je kaartjes en je kraampje zien er schitterend uit Elly, leuk dat je zo'n geslaagd weekend hebt gehad.
groetjes Liesbeth

hokje zei

Wat ziet dit er allemaal weer prachtig en gezellig uit!

Fijne dag.

Anoniem zei

Ooooooh wat zien die kaartjes er gezellig uit! Prachtig papier en vellen zeg!
Ik had je kraampjes op Facebook al gezien maar blijft leuk om te zien hoe je dat toch doet!
Groetjes Jacomijn

Anneke zei

Hele leuke kaartje echt een eigen stijltje. Een leuk stijltje. Het feest ziet er ook heel gezellig uit. Jammer dat jij zo ver woont. Groetjes, Anneke.

Sylvia zei

Twee prachtige kaartjes en wat een leuke kraam.

Groetjes Sylvia

Ingrid Reyners zei

Wat ziet er dat allemaal gezellig uit zeg! Jammer dat ik bijna aan de andere kant van Nederland woon, ten opzichte van jouw, anders was ik zeker een kijkje komen nemen bij de fair en bij je gezellige winkeltjes. groetjes, Ingrid.