dinsdag 29 oktober 2013

Authentique - Thrilling: Spooky Shadowbox

En zo ziet de *shadowbox* van *deze* post er weer heel anders uit!

Nu is de lijst zwart geschilderd, uit de lijn van *Authentique Thrilling* heb ik nu alleen de zwart/witte dessins gekozen

Opnieuw gewerkt met de supergave 3d stempelverf *zilver*, alle stansen komen uit zwart cardstock en zijn daarna hiermee bewerkt

Als embellishments heb ik gebruikt: *bedel pompoen*, *metalen labels*, *sleutel*, *stickervel*

 De stansen die ik gebruikt heb: *birds on a wire*,  *spinnenweb-hoek*

*spinnetje*,  

 *vleermuisje*,

*hekwerk*, 

*spinnenweb-rand*

Vind het zóóó gaaf met die 3d metallicverf, het geeft zo'n mooi effect!
De zwarte *rozenrand* zorgt voor een chique en mystiek accent

Niet vergeten:
31 Oktober - Halloween koopavond bij 't Scrap-Ateljeetje en Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes van 18.00 tot 22.00

't Scrap-Ateljeetje zal een gratis mini Make & Take verzorgen, vol = vol!

Have a spooky & creative week!

Lieve groetjes,
Elly


6 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er toppie uit, had hem natuurlijk in het echt gezien.
Liefs, Marianne

doris zei

Zauberhaft ...!!

Groetjes Doris

Miranda V zei

Gaaf! Helemaal spooky! Het zilver doet het idd héél goed bij het zwart.

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly,
Je shadowbox in Halloween stijl ziet er prachtig uit, volgens mij heb je een mooie halloween hoek in je winkel! Als ik niet naar de beurs was morgen had ik zeker bij je gekomen!
Dank je wel voor je tijd en lange reacties op mijn blog!!! waardeer ik heel erg. Ennuh dan moet Bo maar een workshop bij mij komen doen, hihi. Als ze het patroon wil hebben hoor ik het wel!! En ik wens jou en je zus een fantastische avond morgen en dat het maar goed mag spoken, hihi.
Lieve groetjes van Gerie

Henriette zei

Wat is het weer een geweldig projekt! Je bent een kei in creaties! liefs Henriette xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dit gááf Elly...ik heb zitten genieten...hier hou ik wel van...fijn weekend en lieve groetjes Miranda