zondag 27 oktober 2013

Maja Design - Sofiero: 2 Cards - 2 Occasions

Dat ik gek ben op Maja Design is inmiddels wel bekend denk ik zo! Het is dan ook zóóó mooi! En te gebruiken voor allerlei gelegenheden! Deze kaartjes zijn gemaakt met de lijn Sofiero:

Little Miracle:

Toen de baby-stansjes van Noor! Design uitkwamen wist ik het meteen, die moest ik hebben, ze zijn gewoon té leuk! Uiteraard ook gebruik gemaakt van de schattige bijpassende babystempels van Noor! Design!

Natuurlijk lekker in het roze, met de kleertjes aan de lijn 

 De schoentjes staan ook al klaar!

Lieve bloemetjes en kantjes om het af te maken, de bloemetjes heb ik met witte verf iets zachter van kleur gemaakt

I Love You:

En een kaartje voor iemand waar je veel van houdt, gemaakt met de restjes van het vorige kaartje

Ik heb hier de hartjes-stans van Marianne Design gebruikt en een randpons van X-Cut

Nog een extra boodschap op de achterkant!

Morgen een héél ander thema, spooky en creepy! Ben nu druk bezig met de voorbereidingen van de Halloween koopavond, a.s. donderdagavond bij 't Scrap-Ateljeetje en Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes. Kan alvast verklappen dat er een gratis make & take-je op het programma staat! Dusse.... zeker de moeite waard om even aan te waaien!

Over waaien gesproken, het is nu bar en boos, je waait bijna uit je verschoning vandaan! Maar past wel bij het thema van a.s. week! Boooooo!!!!!!

Lieve groetjes,
Elly

12 opmerkingen:

Miranda V zei

Ik ben verliefd op je I Love You kaart, super mooi én leuk gemaakt! Pfoe, morgen waaien we helemaal de tent uit volgens de voorspellingen, ben benieuwd!

Martine zei

Wat een super mooie kaarten.
Echt geweldig!
Groetjes Martine

Marijke zei

Wat een leive kaartjes, vooral die met de harten vindt ik een geweldig kaartje!

Groetjes,
Marijke

Willy zei

Wat een schatjes, mooie combinaties heb je gemaakt!!

Sabine zei

Wow wat een super leuke kaartjes zeg. Vind ze allebei erg leuk en die stansjes die wil ik ook nog wel erg graag hebben. Liefs Sabine

doris zei

Elly, beide Karten sind zauberhaft ...!!

Groetjes Doris

Nadine zei

Twee schatjes!

aanshobbyd zei

Wat een mooie kaartjes mooie kleuren ook!

wilma's warm wishes zei

Gewoon té leuk. die met die kleertjes. Ik heb op alle beurzen met deze stansjes in de handen gestaan maar er worden zo weinig baby's geboren in mijn omgeving dat ik ze zuchtend weer terug moest leggen van mezelf...
Prachtige kleuren , en je restjes kaartje is ook erg mooi!

Scraptastische hobby zei

Hoi Elly,
Je hebt de baby lijn supers gemaakt, maar ook je andere kaartje! Ik kom niet aanwaaien....want ik zit donderdag op de KreaDoe ! Veel plezier op je Halloween avond....wel gaaf !!!
lieve groetjes van Gerie

Magda zei

Echt héél mooi!!!!

Vera zei

Wat een scheetjes van kaartjes :)
Echt heel lief!

Groetjes

Vera