zondag 20 oktober 2013

Workshop 26 Oktober: Vintage Shadowbox

Vandaag ein-de-lijk de laatste hand gelegd aan de workshop voor a.s. zaterdag! Er wordt deze dag gewerkt met Pion Design papier naar keuze, en verder met allerlei embellishments en kantjes en bandjes in vintage sfeer

Natuurlijk supergaaf met echte oude foto's, zoals hier met de trouwfoto's van mijn beide opa's en oma's, maar ook nieuwe foto's in sepia of zwart/wit kunnen uiteraard prima!


Met nog een ienieminie boekje met ruimte voor wat journaling of kleine fotootjes 

Mede door wat afzeggingen zijn er nog een paar plaatsjes beschikbaar, voor meer info klik *hier*

Extra info: doordat de November workshop, de December-Daily, binnen no-time vol zat is er een extra datum ingelast! Klik *hier*

Wil ik jullie verder alvast een heerlijke week toewensen, hier hebben de kids vakantie, dus alles even in een versnelling lager, lekker relaxed!

Lieve groetjes,
Elly

7 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Oh wat mooi weer! Jammer dat de afstand zo groot is....
Groetjes
Jacqueline

Magda zei

Wat zou ik hier graag bij zijn !!!!!
Helaas .....274 km enkele rit.
Succes!
Groetjes,
Magda

Magda zei

Hier ben ik nog eens met een bedenking of vraag.
Is het niet mogelijk om het pakket in zijn geheel aan te kopen en het dan zelf thuis te maken, mits uw voorbeeld. Dat zou ik wel leuk vinden.
Wanneer alle onderdelen klaar zijn om te verwerken en er is ergens een beschrijving bijgevoegd, dan zou dat moeten lukken.
Natuurlijk omdat ik daar nooit geraak.
Groetjes,
Magda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Elly, wat een mooie shadowbox, prachtig in die nostalgische uitvoering. Ik raak er niet op uitgekeken.....lieve groetjes Miranda

Ingrid Reyners zei

Heel erg mooi gemaakt Elly! Jammer dat ik niet in de buurt woon,anders kwam ik bij je workshoppen! Fijne herfstvakantie gewenst!

Henriette zei

Lieve Elly, wat is dit mooi gemaakt en tja PION!! Maak er een hele fijne dag van, liefs Henriette xxx

Unknown zei

Ge-wel-dig! Wat een pracht van een shadowbox Elly, ziet er werkelijk onwijs mooi uit met al die geweldige details! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner