zaterdag 31 januari 2015

Terugkijken op een Geslaagde Noor! Demo-Ochtend


We kunnen terugkijken op een wel zeer geslaagde eerste Demo-Ochtend, die vanaf nu elke maand plaats zal vinden! Helaas geen foto's tijdens de demo kunnen nemen, nou ja, helaas is niet het goede woord, ik had het gewoon te druk! Ik was de hele week in de weer geweest om met de nieuwste Noortjes! kaartjes en projectjes te maken, ik droomde er bijna van! Er waren 3 thema's: Romantisch Vintage & Stoere mannen & Feest, hieronder een kleine impressie van de demo-tafel

Romantisch Vintage: 




Stoere Mannen:



Feest:





Natuurlijk lagen ook alle spulletjes op tafel uitgestald, ik kan alleen maar zeggen dat het een feestje was om mee te werken! 

Alle nieuwe Noor! Design spulletjes vind je *hier*

In de loop van de komende weken zullen alle kaartjes en projectjes stuk voor stuk voorbij gaan komen op dit blog, dussss... Stay Tuned!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Elly

1 opmerking:

Maartje zei

Oooh, dat ziet er leuk uit!! Ik probeer echt een keer langs te komen op zo'n demo ochtend!